Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Στην ώρα του μαθήματος...

Μια γλυκιά, πολύυυ γλυκιά ΚΑΛΗΜΕΡΑ σε όλους!! :)
Η ώρα είναι περίπου 8:40, κι εμείς -όπως ΚΑΘΕ ΠΕΜΠΤΗ!- έχουμε Τεχνολογία!
Εργαστήριο Πληροφορικής, κι ο καθένας κάνει κάτι διαφορετικό... Άλλοι κοιμούνται και έχουν ως νανούρισμα τη φωνή του καθηγητή μας, άλλοι ''ψαχουλεύουν'' στο Internet (αχ αυτός ο Norris!), ε και 2-3 ρωτάνε για την εργασία τους. (η 25σέλιδη που λέγαμεεεε......)
Κι εγώ συνεχίζω να ονειρεύομαι...
Ονειρεύομαι το "τώρα", ονειρεύομαι το "αύριο"...
Σκέφτομαι τους ανθρώπους που έρχονται και φεύγουν από τη ζωή μου, σκέφτομαι το κομμάτι του εαυτού μου που έχω χάσει... Θα το βρω, πού θα πάει;;;
Σκέψεις, σκέψεις ατελείωτες... Σκέψεις χωρίς συνοχή....
Όμως ξημερώνει ένα καινούριο ''αύριο'', ένα καινούριο "εγώ"... Κι αυτό, είμαι ΣΙΓΟΥΡΗ, ότι θα το ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΩ!!!




Ουπς, χτυπάει σε 1 λεπτάκι του κουδούνι!!
Επανερχόμαστε στην πραγματικότηταααα!!
2η ώρα ΚΕΙΜΕΝΑ<3
Φιλάκια πολλάααα! :*

2 σχόλια:

  1. Ελενάκι μου καλώς σε βρίσκω! Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη στο μπλογκ μου.Γι' αυτά που με ρωτάς θα στα πω όλα, αρκεί να μη με ξαναπείς κυρία και να μη μου ξαναμιλήσεις στον πληθυντικό! Σ' αυτή τη γειτονιά,που κι εγώ ήρθα πρόσφατα,είδα ότι είμαστε όλοι μια παρέα,συχνά μάλιστα πιο ζεστή κι από τις πραγματικές.
    Στο θέμα μας τώρα.Υλικά πήρα από το art and hobby της Τρίπολης, ο πηλός ήταν cernit, αλλά ήταν λίγο δύσχρηστος.Ακολουθώντας τις οδηγίες των υπολοίπων κοριτσιών,που είναι πιο έμπειρες, παρήγγειλα fimo που είναι πιο ευπλαστο, από το paco art center ,που βρίσκεται στη Νέα Ιωνία,αλλά στα στέλνουν κι όπου βρίσκεσαι. Μάλιστα βρήκα και σημαντική διαφορά στην τιμή. Ακόμα,όμως, δεν τα έχω δοκιμάσει.
    Τη γουργουρίτσα την έφτιαξα κοιτώντας έναν πήλινο κουμπαρά-γουρουνάκι των παιδιών μου. Το καφάλι και το σώμα είναι δυο κομμάτια που μέσα έβαλα κι ένα κομματάκι οδοντογλυφίδα για καλύτερο στερέωμα, ο φιόγκος μπήκε για να κρύψει την ένωση! Επίσης το λουλούδι της το έβαλα γιατί δε μπορούσα να φτιάξω με κανέναν τρόπο το στόμα!
    Για περισσότερες ιδέες κυκλοφορεί ένα βιβλίαράκι για τον πολυμερικό πηλό από τις εκδόσεις "Εργάνη" τα art and hobby το έχουν σίγουρα.Ελπίζω να βοήθησα, για ό,τι άλλο χρειαστείς γράψε μου σχόλιο ή μειλ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νίκη μου:)
    Σε ευχαριστώ τόοοσο πολύ που απάντησες! :D
    Χθες έκανα 3 δαχτυλίδια από cernit, και η αλήθεια είναι ότι πόνεσαν τα χέρια μου μέχρι να πλάσω το υλικό. :P
    Για το fimo, έχω ακούσει και εγώ ότι είναι πιο εύπλαστο. Απορώ με τον εαυτό μου που δεν πήρα αυτό, αντί για το cernit! :P
    Οι οδηγίες και οι πληροφορίες σου μου φάνηκαν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πολύ χρήσιμες! :D
    Όταν φτιάξω, θα σου βάλω φωτογραφίες να δεις! :D
    Τα ξαναλέμε, εννοείται! ΔΕ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕΕΕΕ! :)
    Φιλάκια πολλά! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή